Estas en Montaña Inicio
Monday 10 de May de 2021
Circ de Ulldeter
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS

Doncs aquest dissabte 8 de maig m'agafo a l'Otto i ens anem a fer la clàssica del Circ d'Ulldeter, des de la Portella de Mentet fins al Coll de La Marrana, passant pel Pic de La Dona, el Puig de l'Ombriaga i el Bastiments. Bonic i oxigenant, i amb una miqueta menys de neu que tres dies abans, quan Raton-4 ha fet la mateixa ruta (amb les seves fotos a la galeria anterior de la web de Madteam).

I un parell de petits vídeos a la cadena somital del Bastiments:

Saturday 10 de April de 2021
Balandrau
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS

Pues para aprovechar el último día de libertad antes del "reconfinamiento" comarcal, nos vamos Otto y yo este pasado jueves 8 de abril hasta el Balandrau (2.585 m.), en el Ripollès, para hacerle una pequeña circular, ya clásica para mí: subida desde la pista de Tregurà y por el Coll dels Tres Pics, y bajada directa por su lomo oriental de nuevo hasta la pista. Luminoso, tranquilo, oxigenante, y con muy muy poca nieve ya para ser abril.

Thursday 25 de March de 2021
Puigmal per Fontalba
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS

Doncs clar, després de gairebé quatre mesos sense fer res al Pirineu (des de primers de desembre), el lloc de retrobament de sensacions havia de ser aquest, el Puigmal per Fontalba (i encara més després d'un primer intent el passat dilluns 15 de març, tombat per una nortada salvatge...). D'ahir dimecres 24 de març, amb Otto, mi perrín negro.

Sunday 6 de December de 2020
La Tossa de Alp
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS

Este pasado jueves 3 de diciembre nos vamos Carlos y yo hasta el Coll de Pal, y ahí arrancamos por la cadena sudeste de la Tossa d'Alp hasta su cima (2.537 m), una cima especial porque a cien metros tiene un bar donde poder tomarse una cerveza (cosas de formar parte de La Masella)... Un día precioso para una actividad no muy exigente, pero muy oxigenante.

Friday 20 de November de 2020
Una volta per La Llosa i Coma Ermada
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS

Alguna foto de la matinal d'ahir dijous 19 de novembre pels altiplans i els cims d'aquest sector de Coma Ermada (2.502 m.) i el Pic de La Llosa (2.509 m.), pujant amb "The Black Dogs" des del pàrking de Vallter. Poc desnivell, una distància prudencial... Un passeig d'alçada, en definitiva, però amb molta tramuntana. I amb tota la neu de fa dues setmanes, de la meva galeria del Bastiments, desapareguda.