Estas en Montaña Archivo de entradas January 2009

Friday 30 de January de 2009, 23:54:13
Terrorista
Tipo de Entrada: CUADERNO | 13 Comentarios | 2497 visitas

Bueno, en un comentario de una de las fotos de mi tercera galería del “menú montsenyenc hivernal”, la de los postres, me dice Comhofaelvent que “esto es lo esencial, tener la libertad de poder hacer lo que a uno le venga en gana...”. En buena medida es verdad, porque al fin y al

Friday 30 de January de 2009
Menu montsenyenc hivernal (i IV): cafe, copa i puro.
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1858 visitas

Bé, aquí us serveixo les acaballes d'aquest menú gairebé històric, diria jo, sobretot pel que fa al plat fort i els postres. I es que després de més de dues setmanes des de les darreres nevades de debó, la cosa ja no té aquell rampell brutal d'aleshores. Però vaja amb el Matagalls que hem

Thursday 22 de January de 2009
Coma d Or
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 2802 visitas

El pasado domingo 18 de enero subimos al Coma d'Or desde el coll de Pimorent. Una ruta preciosa, sencilla y suficientemente larga como para sentirse satisfecho. Nieve abundante, aunque en zonas altas básicamente dura y venteada.

Thursday 15 de January de 2009
Menu montsenyenc hivernal (i III): els postres.
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 2023 visitas

Aquí venen el postres, el pastís de nata d'aquestes Agudes alpines... Bé, aquest matí, dijous dia 15, tal i com havia pensat fer per aprofitar aquestes condicions excepcionals del Montseny, la Mel i jo les hem pujat des del Pla de l'Espinal i per la Font del Briançó, i per tornar hem reculat

Tuesday 13 de January de 2009
Menu montsenyenc hivernal (i II): el plat fort.
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 2275 visitas

Com us he dit amb la primera galeria, això és un crescendo, una orgia de llum i neu a dojo que no puc deixar passar... Després de l'entrant i del primer plat, ara ve allò més fort, el Turó de l'Home que hem pujat ahir dilluns dia 12 des de Passavets, en unes condicions per a mi absolutament e

Tuesday 13 de January de 2009
Menu montsenyenc hivernal: els entrants i el primer plat...
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1910 visitas

Bé, ja sabeu que no acostumo a penjar les fotos de mitja muntanya de les meves passetjades setmanals amb la Mel, perquè colapsaria Madteam i tampoc és la finalitat del meu blog, més enfocat cap a l'alta muntanya, però és que no em puc estar...... Les meves tres darreres activitats "montsenyen

Thursday 8 de January de 2009
Puigllansada desde la collada del Pedro.
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1303 visitas

Bueno, os voy a colgar unas pocas imágenes de esta actividad suave suave del pasado viernes día 2 de enero. Más que nada para dejar también rastro en mi blog, porque el reportaje amplio y de mejores fotos es el que colgó ayer Comhofaelvent, a donde os remito. Menos de dos horas de raqueteo por