Estas en » Montaña » Archivo de entradas » Diciembre 2015
Archivo de entradas Diciembre de 2015

2017 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2016 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2015 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2014 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2013 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2012 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2011 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2010 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2009 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2008 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2007 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2006 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

lunes 28 de diciembre de 2015
Recapte 2015

Doncs aquí us deixo el meu recapte d'enguany. Dotze mesos, disset activitats, una imatge de cadascuna... Si us ve de gust, teniu les galeries completes a aquest blog, mes a mes, durant tot aquest 2015 que s'acaba. Una abraçáda a tots amb els que he tingut el plaer de compartir la nostra passió,

jueves 24 de diciembre de 2015

Ahir dimecres 23 en Juan Carlos i jo ens anem a Porta Pimorent per fer alguna coseta xula, i acabem pujant al Pic de l'Estanyol, un pic modest de cota, uns 2.600 metres, però de rutes variades. Ha estat com el tancament d'un cicle, perquè a primers de gener vam inaugurar l'any amb la seva ascensi

lunes 7 de diciembre de 2015
Puig de Fontnegra

Activitat d'aquest diumenge 6 de desembre en l'entorn de Núria, una ascensió breu i oxigenant fins al Puig de Fontnegra (2.722 m. segons el Cartogràfic, 2.728 segons Alpina), un modest cim a prop de la cadena dels Torreneules, amb la Carme i l'Enric. Ambient poc hivernal, escàs de neu i amb una