Estas en » Montaña » Archivo de entradas » Octubre 2017
Archivo de entradas Octubre de 2017

2018 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2017 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2016 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2015 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2014 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2013 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2012 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2011 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2010 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2009 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2008 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2007 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2006 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

martes 31 de octubre de 2017
Puigpedros

Dissabte 28 ens marxem Almudena, Otto i jo a dormir al refugi de Malniu, a la Cerdanya, i diumenge 29 pujem al Puigpedrós (2.914 m.) per la seva ruta normal sudoest, la que fa una mena d'arc per plantar-se a l'altiplà somital i al cim, per baixar després més directes pel llom que mira directe a sud

sábado 21 de octubre de 2017, 16:09:43
Zona de confort
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1244 visitas

Se suele decir que la “zona de confort” de una persona es ese entorno vital conocido, previsible, en el que el individuo desarrolla sus actividades con pocos sobresaltos. Así lo sostienen, tengo entendido, libros especializados, “manuales de autoayuda” y

sábado 14 de octubre de 2017
La Dona pel darrera...

LA DONA PEL DARRERA... Doncs sí, tot i que sembli poc correcte i adequat, ahir divendres 13 l'Otto i jo vam empaitar i conquerir tota una senyora pel darrera, amb gran plaer per la nostra part, tot sigui dit... Des del pàrking de Vallter 2.000 ens enfilem a la Portella de Mentet, i baixem per la

lunes 2 de octubre de 2017
Comabona (Serra del Cadi) per la seva vessant oriental.

COMABONA PER LA SEVA VESSANT ORIENTAL. Divendres 29 marxem Mati, Juan Carlos i jo cap al Coll de Pendís (arribem a uns vint minuts en cotxe, per una pista bastant correcta que arrenca en Riu de Cerdanya), i des d'allà carenem molt i molt fins al cim del Comabona (2.550), per tornar després pel m