Estas en » Montaña » Archivo de entradas » Enero 2018
Archivo de entradas Enero de 2018

2018 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2017 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2016 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2015 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2014 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2013 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2012 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2011 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2010 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2009 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2008 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2007 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2006 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

domingo 21 de enero de 2018
Una volta pel Port del Comte

Divendres 19 ens marxem Juan Carlos, Otto i jo a fer una petita circular per la serralada del Port del Comte, al Solsonès, enllaçant des del pàrking L'Estivella de l'estació d'esquí fins als seus dos cims principals, la Tossa Pelada (2.379 m.) i el Pedró dels Quatre Batlles (2.387 m.). Un matí espl

domingo 14 de enero de 2018
Recapte 2017

Aquí va el meu recapte d'imatges del 2017. Disset imatges de les disset activitats d'alta muntanya d'aquest 2017 acabat de finiquitar. Bé, no són grans coses, però suposo que són "les meves coses"... Vull agrair als meus acompanyants la seva proximitat per compartir allò que tant ens agrada... Teni