Estas en Montaña Archivo de entradas

2015 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Ir a la pgina: Mostrando 91 a 105 de 378

Friday 25 de March de 2016
Bastiments: una raquetada calmada i ventosa
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 731 visitas

Ahir dijous 24 decideixo agafar-me el dia in extremis, que estic fart d'anar a feina, i a més tinc unes quantes hores lliures per gastar... Com que no m'acompanya ningú, però tinc molt de mono després d'un mes sense Pirineu, me'n vaig a Ulldeter, quina originalitat... Volia acostar-me fins a l'

Monday 21 de March de 2016
Raquetada al Montseny
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 707 visitas

Bé, aquest passat dissabte 19 m'agafo a la Mel i a l'Otto i ens anem fins a Santa Fe del Montseny, a veure qué podem fer... I com havia pres la precaució d'agafar les raquetes, per si de cas, em trobo amb una normal fins al Turó de l'Home en la qual puc tirar de raquetes de bon principi, des de

Monday 7 de March de 2016, 13:50:29
TRECE ANOS BAILANDO
Tipo de Entrada: CUADERNO | 4 Comentarios | 1949 visitas

Pues sí, hoy se cumplen trece años de danza, de correteo, de mimos, de terquedad, de ternura... más o menos a partes iguales. Y es que Mel es así, un cóctel de impulsos y sensaciones, y también de sentimientos, ¿por qué no?... Sigue danzando, sigue, como

Saturday 5 de March de 2016
Alguna montsenyenca hivernal....
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 672 visitas

Bé, us deixo alguna imatge d'aquest matí, pujant amb la Mel cap al Turó de l'Home des de Passavets, però per alguna de les meves draceres "secretes".... :) Hem trepitjat bastant neu, i com és secreta, he hagut d'obrir traça... Anava amb la idea d'enfilar-me a Les Agudes, però la solana ha pe

Tuesday 23 de February de 2016
Pic dels Pedrons
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 796 visitas

Aquest diumenge 21 ens marxem el Juan Carlos, l'Óscar i jo mateix fins a la carretera d'Envalira, a tocar d'Andorra. Des de l'antiga aduana ens enfilem cap a aquest pic clàssic de la zona (2.715 m.), jo amb raquetes i ells amb esquís, i passem una bonica jornada d'alta muntanya.

Monday 15 de February de 2016, 18:08:16
AGORA
Tipo de Entrada: CUADERNO | 3 Comentarios | 1980 visitas

Hace tiempo que no cuelgo nada en el Cuaderno de este blog, y se me ha ocurrido lo que sigue. Es un poema que escribí en junio de 2010, a propósito de espacios comunes que sucumben y se extinguen, en aquella ocasión un ciberespacio entrañable que solía frecuentar... Os lo ilustro con

Monday 1 de February de 2016
Puigpedros por Malniu
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 793 visitas

Pues el viernes 29 nos vamos mi colega Carlos y yo a dormir al refu de Malniu (pista limpia de nieve hasta arriba), y el sábado 30 nos hacemos la normal hasta el Puigpedrós. Día primaveral, muy poca nieve, sólo continua en el altiplano cimero (donde usamos las raquetas, aunque no obligados), y

Tuesday 26 de January de 2016
Puigmal por Fontalba, otra vez...
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 763 visitas

Pues sí, la carne es débil y la pereza pesa cuando hace ya un mes que no tasto alta montaña, y por circunstancias varias no sale otra cosa... Ascensión de este pasado domingo 24, acompañado por Mati y su perra Shira. Muy poca nieve en esta vertiente sur ripollesa, como veréis en las fotos. Bu

Monday 28 de December de 2015
Recapte 2015
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1193 visitas

Doncs aquí us deixo el meu recapte d'enguany. Dotze mesos, disset activitats, una imatge de cadascuna... Si us ve de gust, teniu les galeries completes a aquest blog, mes a mes, durant tot aquest 2015 que s'acaba. Una abraçáda a tots amb els que he tingut el plaer de compartir la nostra passió,

Thursday 24 de December de 2015
Travessia del Pic de l Estanyol
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1010 visitas

Ahir dimecres 23 en Juan Carlos i jo ens anem a Porta Pimorent per fer alguna coseta xula, i acabem pujant al Pic de l'Estanyol, un pic modest de cota, uns 2.600 metres, però de rutes variades. Ha estat com el tancament d'un cicle, perquè a primers de gener vam inaugurar l'any amb la seva ascensi

Monday 7 de December de 2015
Puig de Fontnegra
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1025 visitas

Activitat d'aquest diumenge 6 de desembre en l'entorn de Núria, una ascensió breu i oxigenant fins al Puig de Fontnegra (2.722 m. segons el Cartogràfic, 2.728 segons Alpina), un modest cim a prop de la cadena dels Torreneules, amb la Carme i l'Enric. Ambient poc hivernal, escàs de neu i amb una

Sunday 22 de November de 2015
Arista nordeste del Gra de Fajol Gran
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 831 visitas

El viernes 20 nos vamos Juan Carlos y yo hasta Ulldeter, a ver si hacemos alguna cosilla chula que se salga de lo que hago habitualmente por la zona, que no en vano me acompaña un alpinista profesional. Queríamos irnos hasta la arista noroeste del Pic de l'Infern, pero la verdad es que nos ponemo

Tuesday 3 de November de 2015
Clarabides
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 848 visitas

El pasado sábado 31 de octubre nos vamos Mati y yo hasta el valle de Estós, y el domingo 1 de noviembre nos subimos a la cima doble de los Clarabides (3.020 y 3.012). Un día precioso, fresco y limpio, con viento de sur, otoñal a tope... Y también en el fondo de valle, donde las hayas han perdi

Saturday 24 de October de 2015
Doncs clar, Montseny tardoral...
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 891 visitas

Bé, ja sé que sóc repetitiu cada tardor... I que aquesta no serà probablement l'única galeria d'enguany sobre el tema... Bé, podeu deixar-ho còrrer, faltaria més... Però estava fantàstic aquest mateix matí, tot i la manca de sol. Fotos pujant des de Passavets fins al Catiu d'Or, el pic o

Thursday 22 de October de 2015, 11:46:01
CIRCULO 4

Sólo cuatro textos en mi cuaderno durante todo lo que llevamos de 2015, uno, dos, tres, cuatro… Debo estar un poco “seco”, y voy a intentar ponerle remedio, aunque sea improvisando un poquito, aunque no tenga nada concreto que contar… O sí… Uno, dos, tres, cuatro… uno, dos,