Estas en Montaña Albumes de Fotos

2016 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Ir a la pgina: Mostrando 16 a 30 de 266

Monday 7 de January de 2019
Pic de La Mina, canal oriental.
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 670 visitas

Anteayer s�bado 5 de enero nos enfilamos Juan Carlos Vizca�no y yo hasta este cl�sico del sector de Pimorent, el Pic de La Mina (2.683 m.), por una de las canales que surcan su flanco oriental, una ruta sencilla (que no precis� asegurarnos) pero potente para mis sencillos parï

Thursday 3 de January de 2019
Recapte 2018
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 389 visitas

Bé, em sembla que toca el ja meu acostumat recull d'una foto per cadascuna de les activitats d'alta muntanya que he fet aquest recent acabat 2018. És un costum que vaig inaugurar al desembre del 2014, inspirat per Betriacum i la seva "Miscelània 2014", crec recordar que es deia... El que passa

Thursday 27 de December de 2018
Puigmal, of course...
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 370 visitas

Aquest passat dilluns 24 de desembre ens marxem Bitxe, Otto i jo a Fontalba, i ens marquem l'habitual del llom de Fontalba. Algunes fotetes... Ah, i un parell de petits vídeos: https://www.facebook.com/gerardo.labat/videos/pcb.2458408937506855/2458405424173873/?type=3&theater https://www.

Tuesday 11 de December de 2018
Balandrau
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 423 visitas

Imatges de dissabte 8 al matí, quan l'Otto i jo ens hem enfilat fins al cim del Balandrau (2.582 m.) des de la pista per sobre de Tregurà, passant pel Coll dels Tres Pics a sobre del torrent de Fontlletera, i baixant després pel llom oriental de la muntanya directament a buscar la pista de nou.

Monday 12 de November de 2018
Bastiments
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 580 visitas

Este miércoles 7 de noviembre nos vamos Carlos, Otto y yo hasta Ulldeter. La carretera sigue cortada por encima del primer párking (se supone que por reparaciones de desprendimientos...), antes de los zigzags finales. Y desde ahi arrancamos, remontando la "pista del Xalet" ya con raquetas desde e

Friday 26 de October de 2018
Gra de Fajol Gran pel seu flanc nord
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 410 visitas

Doncs ahir m'agafo unes horetes abans de les nevades i freds anunciats, i em martxo amb l'Otto al Ripollès. Volia anar cap a la zona de La Collada Fonda per fer alguna cosa per Costabona i Roca Colom, però em trobo la pista Setcases-Espinavell tallada per esllavissades. Doncs cap a Ulldeter... No

Monday 8 de October de 2018
Pic de La Muga
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 443 visitas

Sí, fins a La Muga, "frontera" en euskera, ens hem marxat l'Otto i jo aquest passat dissabte 6 d'octubre. Vam pujar divendres 5 a dormir al pàrking de Cap de Rec (Cerdanya), i dissabte ens enfilem directament fins al Pic de La Muga (2.859 m.) des de Cap de Rec, anant als peus de l'extensa vessant

Tuesday 25 de September de 2018
No, no dic cap nom...
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 442 visitas

Com ja sabeu, quan fa mes i mig que no tasto Pirineu i no em surt res millor, acabo on acabo... Ahir dilluns 24, amb l'Otto, també... A la pujada pel llom de Fontalba i el descens per la Coma de Fontalba, hem afegit una visita al Turó de l'Ortiga (uns 2.750), el pic suau a l'est del Coll de l'Emb

Tuesday 18 de September de 2018
Una matinal pasiega
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 382 visitas

Algunas fotos de la suave matinal que nos hicimos Reyes, Ana, Juan y yo el pasado lunes 10 de septiembre en las montañas pasiegas de Cantabria, concretamente desde el Portillo de Lunada hasta el Pico de La Miel (1.573 m.). Un terreno de alitud absoluta modesta, pero desnivelado y con un textura pa

Tuesday 21 de August de 2018
Montanha aranesa (3): Tuc de Baciver
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 454 visitas

El domingo 12 de agosto nos vamos Otto y yo al párking de l'Orri, en la zona del Pla de Beret, y subimos hasta el TUC DE BACIVER (2.644 m.), remontando primero hacia el este y luego hacia el norte, por un valluco que configura la vertiente sur del pico. Luego volveremos dando un rodeo por la ampli

Sunday 19 de August de 2018
Montanha aranesa (2): Tuc dera Llança
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 400 visitas

Ascensión del viernes 10 de agosto con Otto a esta especie de colmillo precioso, el TUC DERA LLANÇA (2.658 m.), situado al norte del Port de la Bonaigua y al sudeste del Pla de Beret. Desde la Bonaigua hay un vía normal que ni siquiera exige apenas apoyar las manos, aunque los últimos cien metr

Saturday 18 de August de 2018
Montanha aranesa (1): pics de Montcorbison y de Letassi
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 459 visitas

Pues aprovechando unos días en la Val d'Aran, empecé mis actividades recién llegado, el lunes 6 de agosto, con esta matinal ligera (estilo Montseny). Desde la Bassa d'Oles (1.600), sobre el Bosc de Baricauba, nos enfilamos Otto y yo por su vía normal norte-nordeste hasta el Montcorbisson (2.176

Tuesday 31 de July de 2018
Vallibierna
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 499 visitas

El sábado 28 nos subimos Ana, Bitxe, Otto y yo a dormir a la presa de Llauset, y el domingo 29 nos enfilamos al Vallibierna (3.067 m.) por su vía normal este de Botornás y el Cap de Llauset. Yo ya subo con la idea de renunciar al célebre "paso de caballo" para llegar al Culebras y culminar trav

Monday 16 de July de 2018
Freser e Infern
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 469 visitas

Pues el pasado viernes 13 de julio me regalo esta actividad con Otto, la víspera de mi cumple el sábado 14 de julio (liberté, egalité, fraternité...!!! ). Desde Ulldeter nos vamos al Infern por su cadena este, la clásica ruta que pasa por el Pic del Freser (el Bastiments lo flanqueamos a medi

Sunday 17 de June de 2018
Bacivers i Bastiments
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 633 visitas

Ahir dissabte 16 de juny ens anem Otto i jo a Ulldeter, i des del pàrking de Vallter ens enfilem per Les Xemeneies al Coll de la Geganta, des d'allà directe a nord cap al cim del Bacivers (2.845), i tornem per la seva cadena sud-sudoest fins al Bastiments (2.881), per baixar per L'Esquena d'Ase (