Estas en » Montaña » Albumes de Fotos » Mayo 2013
Albumes de Fotos Mayo de 2013

2017 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2016 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2015 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2014 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2013 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2012 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2011 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2010 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2009 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2008 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2007 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2006 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

lunes 27 de mayo de 2013

Ahir diumenge 26 de maig en Pep i jo ens vam enfilar als Pics d'Envalira des de Grau Roig. Espectacular abundància de neu a un mes de l'estiu, brutal i bonic com una mala cosa. Neu a més molt sòlida i compacta, molt segura. I m'ha fet molta il·lusió, no tornava a aquests cims des de 1996, tela

lunes 13 de mayo de 2013
Circ de Ulldeter

Ahir diumenge 12 de maig ens vam fer el Circ de Ulldeter, des de la Portella de Mentet fins al Coll de La Marrana. La neu està marxant a tota pastilla, però encara vam poder fer tot el descens des del Bastiments fins gairebé al pàrking de Vallter sense treure'ns les raquetes. Abans del Bastimen