Estas en » Montaña » Albumes de Fotos » Septiembre 2016
Albumes de Fotos Septiembre de 2016

2017 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2016 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2015 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2014 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2013 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2012 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2011 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2010 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2009 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2008 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2007 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2006 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

martes 20 de septiembre de 2016

Aquest passat dissabte 17 ens marxem Bitxe, Otto i jo a dormir a Merialles (no de refu, sinó a la nostra bola), i el diumenge 18 ens enfilem fins a Lo Rei Canigó per la seva ruta sud de la vall de Cady y la Xemeneia. Matí­ molt fresc, en alçada gèlid i amb la vegetació gebrada, però en gene

martes 13 de septiembre de 2016

Pues eso, que aprovechando que tengo horas por gastar, ganas de caminar y no me quiero ir lejos, me cojo a Otto ayer lunes 12 y nos largamos a Fontalba. La ruta habitual, subida por el lomo y bajada por el fondo del Clot de Fontalba. Bueno, pues eso...