Estas en Montaña Albumes de Fotos

Saturday 2 de September de 2017
Montanha aranesa (3): travesia sur-norte del Port y Tuc de Vielha
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 564 visitas

MONTAÑA ARANESA (3): TRAVESÍA SUR-NORTE DEL PORT Y TUC DE VIELHA. Ésta ha sido la siguiente actividad aranesa de este agosto, cuando el lunes 21 Otto y yo nos hemos hecho este recorrido, para mí nuevo (había hecho dos veces algo parecido pero pasando por el Mulleres, tela...). Arrancamos d

Thursday 31 de August de 2017
Montanha aranesa (2): Montcorbisson
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 518 visitas

MONTAÑA ARANESA (2): MONTCORBISSON. Pues después del Mauberme del sábado 12, una actividad muy completa, el miércoles 16 me subí con Ana y Otto al Montcorbisson (2.176 m.) por su ruta normal norte desde la Bassa d'Oles (1.600 m.), una actividad intensa pero breve, una matinal a este pico q

Tuesday 29 de August de 2017
Montanha aranesa (1): Tuc de Mauberme
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 635 visitas

MONTAÑA ARANESA (1): TUC DE MAUBERME. He estado dos semanas y pico de vacaciones en la Val d'Aran, y, pese a ir en plan tranquilo y familiar, no me he privado de algunas caminatas. La primera fue ésta, del sábado 12 de agosto, cuando nos encaramamos Otto y yo al Tuc de Mauberme (2.880 m.) po

Friday 14 de July de 2017
Una nadada de altura....
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 788 visitas

Pues resulta que hoy viernes 14 de julio es mi cumple, y anteayer 12 de julio decidí hacerme este "autoregalo".... Me fui con Otto a Ulldeter e hicimos más o menos lo habitual, aunque siempre con pequeñas diferencias: subida por Les Xemeneies al Coll de la Geganta, de ahí hacia el oeste hasta e

Wednesday 21 de June de 2017
Round About Nuria Again
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 773 visitas

Doncs sí, es tracta d'una activitat d'aquest dilluns 19 pel sector central de l'Olla de Núria, des del Coll de Noufonts al de Finestrelles i passant pels pics de Noufonts, Eina i Finestrelles, amb inici i final a Núria. I repeteixo aquest títol "monkià" amb un "again" afegit perquè vaig fer a

Monday 29 de May de 2017
Doncs un altre Puigmal...
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 581 visitas

Bé, com que s'acaba maig i encara no havia tastat Pirineu aquest mes, aquest passat dissabte 27 de maig marxo amb l'Otto a Fontalba i ens fem la clàssica de la cadena sud. M'agrada baixar pel fons de la Coma de Fontalba, però ho fem de nou per la cadena, amb molta gent. Com el fons de la coma es

Thursday 20 de April de 2017
Punta Alta, travesia norte-sur
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 584 visitas

PUNTA ALTA, TRAVESÍA NORTE-SUR. Bien, un fallo informático ha evaporado esta galeria de mediados de abril, y la repongo. El sábado 15 de abril nos subimos Ana, Bitxe y yo hasta el refugio Ventosa i Calvell desde la presa de Cavallers, y el domingo 16 no enfilamos hasta la Punta Alta (3.014 m.

Tuesday 21 de March de 2017
Dia mundial de la Felicitat a Ulldeter...
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 785 visitas

Doncs ahir dilluns 20 de març, per celebrar això tant estrambòtic del "Dia Mundial de la Felicitat", l'Otto i jo ens marxem a Vallter a fer d'allò que ens fa més feliços, com és patejar muntanya... Ens fem la clàssica del circ: Portella de Mentet, Pic de la Dona, Puig de l'Ombriaga, Coll de

Sunday 5 de March de 2017
Montseny nevat, o potser gebrat...
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 860 visitas

MÉS MONTSENY NEVAT, O POTSER MÉS AVIAT GEBRAT... La matinada d'aquest dissabte 4 de març, que recordareu que ha estat plovent bastant, estava precipitant neu a les cotes altes del Montseny. El matí de dissabte ens anem Pep, Otto i jo cap a Passavets, i ens trobem un terreny regularment neva

Tuesday 28 de February de 2017
Montardo de Aran
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 812 visitas

MONTARDO D'ARAN. Dissabte 25 pujem Mati i jo des de Valarties a dormir al refugi d'Era Restanca, i diumenge 26 ens enfilem a aquesta muntanya senyera entre el sector d'Aigües Tortes i Era Val d'Aran, i amb vistes excelents també cap al Pirineu central i el del Pallars... Els seus modestos 2.8

Thursday 9 de February de 2017
Recapte 2016
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 734 visitas

Amb cert retard us deixo el meu recapte de les activitats del 2016. Són 18 imatges, una de cadascuna de les 18 activitats fetes a alta muntanya aquest 2016, el qual per diversos motius ha estat difícil i costerut, de vegades molt... Trobo molt menys costeruda qualsevol muntanya que la vida pura i

Tuesday 31 de January de 2017
Les Agudes hivernals
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 752 visitas

Doncs sí­, hi ha hagut oportunitat aquest matí­ per enfilar-se a Les Agudes des de Passavets, i recòrrer tota la cadena fins al Catiu d'Or abans de baixar...

Monday 30 de January de 2017
Turo de l Home hivernal des de Passavets
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 788 visitas

TURÓ DE L'HOME HIVERNAL DES DE PASSAVETS. Doncs continuant amb aquest Montseny luxuriosament hivernal, aquest matí­ ens hem enfilat al Turó de l'Home per la normal de Passavets, i hem baixat per la Font del Briançó. He estat uns dies amb una petita grip, i avui no em trobava al 100%, i per

Thursday 26 de January de 2017
Matagalls hivernal
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 738 visitas

Bé, abans d'ahir dimarts 24 ens marxem Otto i jo cap a Coll Formic. Les expectatives es compleixen i tenim neu contínua des de la carretera per pujar fins al cim del Matagalls, de seguida tirant de raquetes (tot i que per la via normal la traça està  molt consolidada i no són imprescindibles)

Tuesday 10 de January de 2017
Pic de Pavots (o Tucon Royo)
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 748 visitas

PIC DE PAVOTS (O TAMBIÉN TUCÓN ROYO). Para recibir bien el año, este pasado fin de semana nos hemos ido Bitxe y yo al valle de Eriste y el domingo 8 nos hemos encaramado hasta el Pic de Pavots (3.121 m.), que en realidad es el punto de arranque de la arista de Las Espadas, en el macizo del Po