Estas en Montaña Albumes de Fotos

Sunday 1 de January de 2017
Puigmal por el norte
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 605 visitas

Pues hemos despedido el año Juan Carlos y yo subiendo este pasado viernes 30 de diciembre al Puigmal por su vertiente norte, desde la cerrada estación de esquí de Puigmal 2.000, él con esquís y yo con raquetas. La carretera está ya cerrada bastante antes del final, en la cota 1.900, y caen un

Wednesday 14 de December de 2016
Vallibiernas
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 800 visitas

El sábado 10 nos hemos ido Bitxe y yo a dormir al nuevo refugio guardado de Cap de Llauset, inaugurado en julio y reluciente y cuco como una bombonera, y el domingo 11 hemos acabado enfilándonos a los Vallibiernas (3.067 m.), yo en precario, con mis botas invernales exhalando sus últimos suspiro

Sunday 20 de November de 2016
Si les pica, se rascan...
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 645 visitas

Bueno, perdonad estos nombres para mis galerías de fotos, jejeje... Quizás es que la actualidad me produce cierta urticaria, no puedo remediarlo... Se dice de alguien que protesta que si le pica, que se rasque; es quizás el derecho al pataleo... El caso es que ante el número creciente de cosas

Tuesday 1 de November de 2016
... Que se vayan al infierno...!
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 761 visitas

Esto es lo que me salía mientras seguía el otro día el debate de investidura, era casi irreprimible... Y alguno, desde la tribuna del Congreso, se reprimió poco, poco, jejeje... Pero bueno, yo no soy diputado, y como no tengo autoridad ni representatividad para enviar a nadie al infierno, opté

Saturday 29 de October de 2016
Tardoral, clar...
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 554 visitas

Otto i jo hem estat aquest matí al Montseny, en una ruta solitària (sí, heu llegit bé) fins al Turó Gros i el Turó de l'Home. Feia tres setmanes que no hi anava, des de primers d'octubre, i aleshores el bosc gairebé no havia començat a canviar. Torno ara i me l'he trobat en plena tardor, fi

Thursday 20 de October de 2016
Un paseo hasta el Roca Colom
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 598 visitas

El pasado sábado 15 de octubre nos vamos hasta el Roca Colom (2.510) desde Vallter, pasando por la Coma Ermada y el Pic de la Llosa. Participamos Mati, Pep, Shira, Otto y servidor. Una actividad muy suave, de apenas 600 metros de desnivel positivo, pero luminosa y, por su suavidad, muy relajante.

Tuesday 20 de September de 2016
LO REI CANIGO
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 845 visitas

Aquest passat dissabte 17 ens marxem Bitxe, Otto i jo a dormir a Merialles (no de refu, sinó a la nostra bola), i el diumenge 18 ens enfilem fins a Lo Rei Canigó per la seva ruta sud de la vall de Cady y la Xemeneia. Matí­ molt fresc, en alçada gèlid i amb la vegetació gebrada, però en gene

Tuesday 13 de September de 2016
Pues claro, Puigmal...
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 593 visitas

Pues eso, que aprovechando que tengo horas por gastar, ganas de caminar y no me quiero ir lejos, me cojo a Otto ayer lunes 12 y nos largamos a Fontalba. La ruta habitual, subida por el lomo y bajada por el fondo del Clot de Fontalba. Bueno, pues eso...

Saturday 27 de August de 2016
Noucreus i Fossa del Gegant
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 652 visitas

El passat dijous 25 ens agafem l'Otto i jo el cremallera de Núria, i des d'allà ens enfilem fins als pics de Noucreus (2.799) i la Fossa del Gegant (2.801), topònims mítics de l'univers pirinenc, fins i tot treballats pel Cinto Verdaguer en el seu meravellós "Canigó". Feia 15 anys que no pas

Tuesday 16 de August de 2016
Rula per Ulldeter fins al Bacivers
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 594 visitas

Bé, ahir dilluns 15 d'agost ens anem l'Otto i jo a Ulldeter. Surto d'un "gripazo" que m'ha tingut tota la setmana doblegat, i no les tinc totes... Pujem per les Xemeneies fins al Coll de la Geganta, i tot i trigar el temps habitual, una miqueta menys d'una hora, arribo petat i havent passat molta

Tuesday 26 de July de 2016
La Punta Suelza desde Ordiceto.
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 598 visitas

Pues Bitxe y yo nos vamos el sábado 23 hasta el Sobrarbe, y sin prisas remontamos con el coche la dura pista de Ordiceto hasta la llamada Central Eléctrica, a casi 2.000 metros, donde nos quedamos a dormir. Y el domingo 24 nos enfilamos ya caminando hasta el Paso de los Caballos y el Lago de Ordi

Tuesday 5 de July de 2016
Campbieil
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 904 visitas

Ascensión de este pasado domingo 3 de julio al Campbieil, tresmil señero del Pirineo francés, con Mati y Carlos. Un entorno bárbaro, el de la reserva natural de Neouvielle, y punto central de observación de todo el Pirineo central, desde la Pica y el Aneto hasta el Balaitús... El sábado por

Saturday 11 de June de 2016
Puigmal i Pic del Segre des de Nuria
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1378 visitas

Aquest dijous 9 de juny m'agafo el cremallera fins a Núria i m'enfilo per la Coma de l'Embut fins al Puigmal. Us podeu creure que mai havia pujat per aquí; un parell de vegades vaig baixar, fa molt de temps... Un cop allà , vaig carenant cap al nord fins al Pic del Segre, al que no pujava des d

Tuesday 17 de May de 2016
Pic del Freser
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 840 visitas

Abans d'ahir, diumenge 15 de maig, Mati i jo ens enfilem fins al Pic del Freser (2.835 m.) des de la carretera de Vallter. Neu primavera a partir de 2.600 més o menys (tot i que al fons de la Coma del Freser o sota el Coll de la Marrana estava una miqueta més avall, uns 2.400...). I un dia bonic

Sunday 17 de April de 2016
Circ d Ulldeter, i tant....
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 805 visitas

Ahir dissabte 16 me'n vaig tot sol a tastar una miqueta d'alta muntanya, que ja torna a tocar... Bé, un altre cop Ulldeter... Doncs sí, però feia un any que no repetia aquest itinerari, sembla mentida... Des de la Portella de Mentet fins al Coll de la Marrana, seguint la línea del circ: La Dona