Estas en Montaña Albumes de Fotos

Sunday 23 de November de 2014
Encara hi ha tardor....
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 715 visitas

Doncs sí, ahir al matí al Matagalls per la seva ruta des de Sant Marçal... Vaja si queda tardor, un fotiment, tard però plena...

Wednesday 19 de November de 2014
Doncs clar, Montseny tardoral, i tant...
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 850 visitas

Aquí va una llarga galería que inclou des de finals d'octubre fins a mitjans de novembre, amb el bosc gradualment tardoral, tot i ser una tardor tan rara com la de l'any passat, amb calorades fins a molt tard que no han propiciat un prolongat i progressiu canvi de colors; ha durat poc, i les full

Friday 14 de November de 2014
Ulldeter tardoral
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 898 visitas

Doncs això, activitat solitària d'ahir dijous 13, partint del pàrking de Vallter, pujant directament al Coll de la Geganta, després atravessant cap al nord el Clot de Bacivers per enfilar-me al cim del Bacivers, i tornant cap al sud per la cadena nord del Bastiments fins al seu allargasat cim;

Tuesday 21 de October de 2014
Travesia del Comapedrosa
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 818 visitas

Este fin de semana pasado, Carlos y yo nos hemos montado una pequeña travesía por el techo de Andorra, el Comapedrosa (2.949 m.), a cuya cima no volvía desde hacia 16 años. Ascensión desde Arinsal por el valle de Comapedrosa, al sur del pico, con pernocta en tienda junto al refugio (cerrado),

Tuesday 23 de September de 2014
Perdiguero por Estos
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 953 visitas

Este pasado sábado 20 nos subimos a dormir a la cabaña de La Coma, en el valle de Estós, y el domingo nos marcamos un Perdiguero por su ruta normal sur del Collado Obago y el lomo oriental. Una méteo muy insegura que nos ha privado del mirador privilegiado que es esta montaña, del que ya he po

Tuesday 9 de September de 2014
Tossa Plana de Lles i Pic de Setut
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 715 visitas

La segona galeria d'aquest cap de setmana, aquesta de la pujada del diumenge 7 a la Tossa Plana (2.916 m.) i el Pic de Setut (2.877 m.) des de Cap de Rec. Estic acostumat a fer aquesta ruta a l'hivern, però m'ha encantat tornar ara, amb un entorn molt diferent, i tan ben acompanyat.

Tuesday 9 de September de 2014
Pic de Perafita i estanys de La Pera
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 682 visitas

Bé, us penjo aquí una primera galeria de les meves activitats ceretanes d'aquest passat cap de setmana, en l'entorn del refugi de Cap de Rec. El dissabte 6 vam sortir bastant tard a caminar, i ens vam acostar amb el cotxe fins al pàrking de Les Pollineres, per arrencar des d'ell i pujar al Pic d

Tuesday 2 de September de 2014
Pastuira i gossets
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 610 visitas

Ahir dilluns 1 de setembre em vaig amb la Mel i l'Oto fins a la pista que puja per sobre de Tregurà, al Ripollès (cota 1.950 aproximadament), per tal d'enxampar des de les rodalies del Coll dels Tres Pics tota la llarga carena somital que enllaça des del Puig de Fontlletera (2.575) fins al Pastu

Tuesday 19 de August de 2014
Puigmal i gossets
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 717 visitas

Abans d'ahir, diumenge 17, vaig anar al Puigmal per on sempre amb la Mel i l'Oto. Bé, per oxigenar-se una miqueta i que les bestioles s'ho passessin d'allò més bé.... Sí, jo estic inclós, naturalment...

Tuesday 29 de July de 2014
Neouvielle
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1129 visitas

Este pasado fin de semana Pep y yo nos hemos dedicado un poquito, aunque sea sólo un poquito, al Pirineo central francés, maravilla donde las haya de la Nación Pirenaica. El sábado 26 nos fuimos a vivaquear bajo las estrellas al Lac d'Aubert (2.100 m.), al que se llega en coche, y el domingo 27

Sunday 20 de July de 2014
Ulldeter i gossets
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 619 visitas

Aquest passat dijous 17 m'agafo a la Mel i a l'Oto i ens anem a fer el Circ d'Ulldeter, a veure si ens oxigenem una miqueta... Bé, ho aconseguim amb prou feines, perquè fa una calorada tremenda i no em permet anar molt sobrat... Al final el recorregut clàssic d'est a oest, i reduït a la seva m

Sunday 8 de June de 2014
In extremis al Pic de l Infern per la canal oriental
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1758 visitas

Doncs ahir dissabte 7 de juny, en Santi "Madtrancos" i servidor ens vam enfilar fins al Pic de l'Infern per la seva canal oriental (o nororiental). Una ascensió realment "in extremis", ateses les característiques que se suposen normals en una canal... Ens presentem als seus peus, al vessant nord

Wednesday 21 de May de 2014
Bachimala, la grandeza de la nacion pirenaica
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1330 visitas

Este pasado domingo 18, Pep y yo hemos subido al Bachimala (3.177 m.) por su vía normal sur de la Señal de Viadós, circo occidental y lomo occidental. El sábado 17 subimos en un paseo desde Tabernes (1.750 m.) a pernoctar con la tienda a la campa del Sarrau (2.050 m.), un lugar absolutamente m

Monday 12 de May de 2014
Ua petita maitiau aranesa
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 661 visitas

He passat aquest cap de setmana a la Val d'Aran en plan tranqui i familiar, però això no m'ha privat de fer una petita matinal el dissabte 10, pujant des de la Bassa d'Ules (1.600 m., a sobre d'Aubert i el bosc de Baricauba) fins al Montcorbison (2.176 m.), una ascensió d'escasos 600 metres (hor

Monday 28 de April de 2014
LA REVOLUCION DEL PUIGPEDROS
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 762 visitas

El sábado 26 nos subimos Mati, Pep, y yo a dormir a Malniu, y ayer domingo 27 de abril nos hicimos el Puigpedrós por su ruta normal, en cota media "enfarinado" por la suave nevada de la noche anterior (con mucho viento), y en cota alta con nieve de verdad y una ventolera de norte poderosa, que fu