Estas en Montaña Archivo de entradas

Monday 10 de May de 2021
Circ de Ulldeter
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 435 visitas

Doncs aquest dissabte 8 de maig m'agafo a l'Otto i ens anem a fer la clàssica del Circ d'Ulldeter, des de la Portella de Mentet fins al Coll de La Marrana, passant pel Pic de La Dona, el Puig de l'Ombriaga i el Bastiments. Bonic i oxigenant, i amb una miqueta menys de neu que tres dies abans, qu

Saturday 10 de April de 2021
Balandrau
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 342 visitas

Pues para aprovechar el último día de libertad antes del "reconfinamiento" comarcal, nos vamos Otto y yo este pasado jueves 8 de abril hasta el Balandrau (2.585 m.), en el Ripollès, para hacerle una pequeña circular, ya clásica para mí: subida desde la pista de Tregurà y por el

Thursday 25 de March de 2021
Puigmal per Fontalba
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 436 visitas

Doncs clar, després de gairebé quatre mesos sense fer res al Pirineu (des de primers de desembre), el lloc de retrobament de sensacions havia de ser aquest, el Puigmal per Fontalba (i encara més després d'un primer intent el passat dilluns 15 de març, tombat per una nortada salvatge...). D'ahi

Sunday 6 de December de 2020
La Tossa de Alp
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 348 visitas

Este pasado jueves 3 de diciembre nos vamos Carlos y yo hasta el Coll de Pal, y ahí arrancamos por la cadena sudeste de la Tossa d'Alp hasta su cima (2.537 m), una cima especial porque a cien metros tiene un bar donde poder tomarse una cerveza (cosas de formar parte de La Masella)... Un día p

Friday 20 de November de 2020
Una volta per La Llosa i Coma Ermada
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 277 visitas

Alguna foto de la matinal d'ahir dijous 19 de novembre pels altiplans i els cims d'aquest sector de Coma Ermada (2.502 m.) i el Pic de La Llosa (2.509 m.), pujant amb "The Black Dogs" des del pàrking de Vallter. Poc desnivell, una distància prudencial... Un passeig d'alçada, en definitiva,

Saturday 7 de November de 2020
Neu de tardor al Bastiments
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 343 visitas

Aquest dijous 5 de novembre ens anem l'Otto i jo al pàrking de Vallter i ens enfilem fins al Bastiments, pujant per Les Xemeneies, el Coll de La Geganta i l'Esquena d'Ase, i baixant per la vessant sud i el Coll de La Marrana. Neu recent des d'uns 2.300, enfarinada que en cotes altes és ja alg

Friday 9 de October de 2020
Pic del Segre
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 334 visitas

Ahir dijous 8 d'octubre torno a agafar el cremallera de Núria, aquesta vegada per anar-me cap a la banda occidental, cap a la Coma de l'Embut. El meu objectiu no és el Puigmal, al que tinc molt explotat i ho pujo gairebé constantment... No. Vull tornar al Pic del Segre (2.848 m.), al que f

Thursday 24 de September de 2020
Pics de La Vaca i Fossa del Gegant
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 608 visitas

Ahir dimecres 23 de setembre pujo a Núria amb el cremallera, i m'enfilo per la Vall de Noucreus fins al pic de la Fossa del Gegant (2.807 m.) i els Pis de La Vaca (superior, 2.830 m., inferior 2.820 m.). Feia temps que no pujava a aquests últims, i em venia molt de gust... Un dia estable, sol

Saturday 19 de September de 2020
Montaña cántabra 2020: Castro Valnera
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 271 visitas

Excursión de este lunes 14 de septiembre hasta la cima del Castro Valnera (1.718 m.), punto culminante de los montes pasiegos santanderinos, y de toda la mitad oriental de la cornisa cantábrica entre el Pico de Ori, en Navarra, y las cimas de la sierra de Híjar y Tresmares, en el occidente

Tuesday 1 de September de 2020
Montanha aranesa 2020 (y 2): circular en Montcorbison y Letassi.
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 291 visitas

Circular del pasado 8 de agosto, subiendo al Montcorbison (2.175) y al Letassi (2.180) por su vía normal norte desde la Bassa d'Oles (1.600), y volviendo por sus laderas sur y oeste, en flanqueo, de nuevo hasta la bassa.

Monday 31 de August de 2020
Balandrau
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 263 visitas

Petita circular al Balandrau (2.585 m.) del passat dimarts 25 d'agost, amb Otto i Plom.

Wednesday 12 de August de 2020
Montanha aranesa 2020 (1): Tuc de Baciver
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 564 visitas

Excursión del miércoles 5 de agosto aprovechando unos días en la Val d'Aran: ascensión desde Beret al Tuc de Baciver (2.645 m.) con mi hija Alejandra y los "Black Dogs", Otto y Plom.

Wednesday 29 de July de 2020
Fontlletera y Pastuira
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 368 visitas

Ayer martes 28 de julio me cojo a Otto y Plom, "The Black Dogs", y nos marchamos a la pista por encima de Tregurà, en el Ripollès. Arrancamos desde el punto habitual hacia el Coll dels Tres Pics, pero desviándonos antes para encaramarnos al Fontlletera (2.575) y seguir su cadena norte hast

Wednesday 22 de July de 2020, 13:17:34
Y algunas fotos de lo que llevamos de este 2020, raro raro raro...
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2034 visitas

Os enlazo las galerías colgadas en mi facebook de las excursiones de alta montaña que llevo este 2020, las anteriores a la del otro día del Roca Colom, colgada ya aquí, en Madteam. Igual acabo colgando alguna de ellas aquí, pero ahora mismo no es mi prioridad...   Dos galerías de

Saturday 18 de July de 2020
Roca Colom i rodalies.
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 384 visitas

Doncs ahi divendres 17 de juliol marxo amb Otto i Plom, "The Black Dogs", fins al pàrking de Vallter, ens enfilem a la Portella de Morenç i anem planejant fins al Roca Colom (2.510 m.). De tornada, ens enfilem a la suau cadena del Pic de La Llosa i del Coma Ermada. Molt tranquil i oxigenant t