Estas en Montaña Archivo de entradas January 2017

Tuesday 31 de January de 2017
Les Agudes hivernals
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 752 visitas

Doncs sí­, hi ha hagut oportunitat aquest matí­ per enfilar-se a Les Agudes des de Passavets, i recòrrer tota la cadena fins al Catiu d'Or abans de baixar...

Monday 30 de January de 2017
Turo de l Home hivernal des de Passavets
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 788 visitas

TURÓ DE L'HOME HIVERNAL DES DE PASSAVETS. Doncs continuant amb aquest Montseny luxuriosament hivernal, aquest matí­ ens hem enfilat al Turó de l'Home per la normal de Passavets, i hem baixat per la Font del Briançó. He estat uns dies amb una petita grip, i avui no em trobava al 100%, i per

Thursday 26 de January de 2017
Matagalls hivernal
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 738 visitas

Bé, abans d'ahir dimarts 24 ens marxem Otto i jo cap a Coll Formic. Les expectatives es compleixen i tenim neu contínua des de la carretera per pujar fins al cim del Matagalls, de seguida tirant de raquetes (tot i que per la via normal la traça està  molt consolidada i no són imprescindibles)

Tuesday 10 de January de 2017
Pic de Pavots (o Tucon Royo)
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 748 visitas

PIC DE PAVOTS (O TAMBIÉN TUCÓN ROYO). Para recibir bien el año, este pasado fin de semana nos hemos ido Bitxe y yo al valle de Eriste y el domingo 8 nos hemos encaramado hasta el Pic de Pavots (3.121 m.), que en realidad es el punto de arranque de la arista de Las Espadas, en el macizo del Po

Sunday 1 de January de 2017
Puigmal por el norte
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 605 visitas

Pues hemos despedido el año Juan Carlos y yo subiendo este pasado viernes 30 de diciembre al Puigmal por su vertiente norte, desde la cerrada estación de esquí de Puigmal 2.000, él con esquís y yo con raquetas. La carretera está ya cerrada bastante antes del final, en la cota 1.900, y caen un