Estas en » Montaña » Albumes de Fotos
Albumes de Fotos

2017 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2016 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2015 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2014 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2013 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2012 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2011 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2010 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2009 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2008 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2007 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2006 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

sábado 14 de octubre de 2017
La Dona pel darrera...

LA DONA PEL DARRERA... Doncs sí, tot i que sembli poc correcte i adequat, ahir divendres 13 l'Otto i jo vam empaitar i conquerir tota una senyora pel darrera, amb gran plaer per la nostra part, tot sigui dit... Des del pàrking de Vallter 2.000 ens enfilem a la Portella de Mentet, i baixem per la

lunes 2 de octubre de 2017

COMABONA PER LA SEVA VESSANT ORIENTAL. Divendres 29 marxem Mati, Juan Carlos i jo cap al Coll de Pendís (arribem a uns vint minuts en cotxe, per una pista bastant correcta que arrenca en Riu de Cerdanya), i des d'allà carenem molt i molt fins al cim del Comabona (2.550), per tornar després pel m

viernes 22 de septiembre de 2017

DONCS SÍ, UN COP MÉS... Ja, ho he tornat a fer... El pes de les inèrcies i de la mandra és molt poderós... I com que em queden hores lliures per gastar, feia un mes gairebé que no trepitjava Pirineu, i no tenia ni companyia (humana) ni plans establerts, hi he tornat, ahir dijous 21 de setembre a

lunes 4 de septiembre de 2017

MONTAÑA ARANESA (4): PIC DE PEDESCALS (2.416 m). Pues aquí va la cuarta galería aranesa de este verano, a propósito de la actividad que el jueves 24 de agosto hicimos Ana, Otto y yo desde el Pla de Beret (1.800), subiendo al Pic de Pedescals (2.416 m.), un pico herboso situado al noroeste del Pl

sábado 2 de septiembre de 2017

MONTAÑA ARANESA (3): TRAVESÍA SUR-NORTE DEL PORT Y TUC DE VIELHA. Ésta ha sido la siguiente actividad aranesa de este agosto, cuando el lunes 21 Otto y yo nos hemos hecho este recorrido, para mí nuevo (había hecho dos veces algo parecido pero pasando por el Mulleres, tela...). Arrancamos de la

jueves 31 de agosto de 2017

MONTAÑA ARANESA (2): MONTCORBISSON. Pues después del Mauberme del sábado 12, una actividad muy completa, el miércoles 16 me subí con Ana y Otto al Montcorbisson (2.176 m.) por su ruta normal norte desde la Bassa d'Oles (1.600 m.), una actividad intensa pero breve, una matinal a este pico que do

martes 29 de agosto de 2017

MONTAÑA ARANESA (1): TUC DE MAUBERME. He estado dos semanas y pico de vacaciones en la Val d'Aran, y, pese a ir en plan tranquilo y familiar, no me he privado de algunas caminatas. La primera fue ésta, del sábado 12 de agosto, cuando nos encaramamos Otto y yo al Tuc de Mauberme (2.880 m.) por s

viernes 14 de julio de 2017

UN BAÑO DE ALTURA... Pues resulta que hoy viernes 14 de julio es mi cumple, y anteayer 12 de julio decidí hacerme este "autoregalo".... Me fui con Otto a Ulldeter e hicimos más o menos lo habitual, aunque siempre con pequeñas diferencias: subida por Les Xemeneies al Coll de la Geganta, de ahí ha

miércoles 21 de junio de 2017
Round About Nuria Again

Doncs sí, es tracta d'una activitat d'aquest dilluns 19 pel sector central de l'Olla de Núria, des del Coll de Noufonts al de Finestrelles i passant pels pics de Noufonts, Eina i Finestrelles, amb inici i final a Núria. I repeteixo aquest títol "monkià" amb un "again" afegit perquè vaig fer a

lunes 29 de mayo de 2017
Doncs un altre Puigmal...

Bé, com que s'acaba maig i encara no havia tastat Pirineu aquest mes, aquest passat dissabte 27 de maig marxo amb l'Otto a Fontalba i ens fem la clàssica de la cadena sud. M'agrada baixar pel fons de la Coma de Fontalba, però ho fem de nou per la cadena, amb molta gent. Com el fons de la coma es

jueves 20 de abril de 2017

PUNTA ALTA, TRAVESÍA NORTE-SUR. Bien, un fallo informático ha evaporado esta galeria de mediados de abril, y la repongo. El sábado 15 de abril nos subimos Ana, Bitxe y yo hasta el refugio Ventosa i Calvell desde la presa de Cavallers, y el domingo 16 no enfilamos hasta la Punta Alta (3.014 m.) p

martes 21 de marzo de 2017

DIA MUNDIAL DE LA FELICITAT AL CIRC D'ULLDETER. Doncs ahir dilluns 20 de març, per celebrar això tant estrambòtic del "Dia Mundial de la Felicitat", l'Otto i jo ens marxem a Vallter a fer d'allò que ens fa més feliços, com és patejar muntanya... Ens fem la clàssica del circ: Portella de Mentet,

domingo 5 de marzo de 2017

MÉS MONTSENY NEVAT, O POTSER MÉS AVIAT GEBRAT... La matinada d'aquest dissabte 4 de març, que recordareu que ha estat plovent bastant, estava precipitant neu a les cotes altes del Montseny. El matí de dissabte ens anem Pep, Otto i jo cap a Passavets, i ens trobem un terreny regularment nevat des

martes 28 de febrero de 2017

MONTARDO D'ARAN. Dissabte 25 pujem Mati i jo des de Valarties a dormir al refugi d'Era Restanca, i diumenge 26 ens enfilem a aquesta muntanya senyera entre el sector d'Aigües Tortes i Era Val d'Aran, i amb vistes excelents també cap al Pirineu central i el del Pallars... Els seus modestos 2.833

jueves 9 de febrero de 2017
Recapte 2016

Amb cert retard us deixo el meu recapte de les activitats del 2016. Són 18 imatges, una de cadascuna de les 18 activitats fetes a alta muntanya aquest 2016, el qual per diversos motius ha estat difícil i costerut, de vegades molt... Trobo molt menys costeruda qualsevol muntanya que la vida pura i

12345 ... 1415Siguiente »