Estas en » Montaña » Archivo de entradas

2016 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Friday 29 de December de 2017
El desembre congelat

Bé, us comparteixo algunes imatges d'aquest desembre al Montseny. Unes poques primeres són del dia 5, uns dies després de la nevada del dia 1: no són especialment gebrants, de fet hi quedava molt poca neu i ni rastre de gebrada. Però el gruix, a partir de la foto 8, sí que són gebrades de de

Wednesday 27 de December de 2017, 17:05:48
Retorno al valle de los caballos canofagos
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1723 visitas

“Érase una vez un valle precioso y solitario en el que habitaba una raza especial de caballos. Estos animales, aparte de vivir felices en su paraíso de bolsillo, solían cantar y bailar extrañas danzas de nombres impronunciables, quizás palabras apropiadas para su

Wednesday 22 de November de 2017
Gra de Fajol per la Coma del Orri

Aquest dilluns 20 de novembre ens enfilem Mati, Otto i jo per la Coma de l'Orri, tot recte fins al Coll de l'Orri i a la dreta cap al cim del Gra de Fajol Gran. Una ruta llarga, de més de 1.100 metres de desnivell, que feia 10 anys que no repetia, aleshores entre d'altres amb la meva gosseta Mel..

Tuesday 31 de October de 2017
Puigpedros

Dissabte 28 ens marxem Almudena, Otto i jo a dormir al refugi de Malniu, a la Cerdanya, i diumenge 29 pujem al Puigpedrós (2.914 m.) per la seva ruta normal sudoest, la que fa una mena d'arc per plantar-se a l'altiplà somital i al cim, per baixar després més directes pel llom que mira directe a

Saturday 21 de October de 2017, 18:09:43
Zona de confort
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2078 visitas

Saturday 14 de October de 2017
La Dona pel darrera...

LA DONA PEL DARRERA... Doncs sí, tot i que sembli poc correcte i adequat, ahir divendres 13 l'Otto i jo vam empaitar i conquerir tota una senyora pel darrera, amb gran plaer per la nostra part, tot sigui dit... Des del pàrking de Vallter 2.000 ens enfilem a la Portella de Mentet, i baixem per

Monday 2 de October de 2017
Comabona (Serra del Cadi) per la seva vessant oriental.

COMABONA PER LA SEVA VESSANT ORIENTAL. Divendres 29 marxem Mati, Juan Carlos i jo cap al Coll de Pendís (arribem a uns vint minuts en cotxe, per una pista bastant correcta que arrenca en Riu de Cerdanya), i des d'allà carenem molt i molt fins al cim del Comabona (2.550), per tornar després pe

Friday 22 de September de 2017
Doncs una altra vegada...

DONCS SÃ, UN COP MÉS... Ja, ho he tornat a fer... El pes de les inèrcies i de la mandra és molt poderós... I com que em queden hores lliures per gastar, feia un mes gairebé que no trepitjava Pirineu, i no tenia ni companyia (humana) ni plans establerts, hi he tornat, ahir dijous 21 de sete

Monday 4 de September de 2017
Montanha aranesa (4): Pic de Pedescals.

MONTAÑA ARANESA (4): PIC DE PEDESCALS (2.416 m). Pues aquí va la cuarta galería aranesa de este verano, a propósito de la actividad que el jueves 24 de agosto hicimos Ana, Otto y yo desde el Pla de Beret (1.800), subiendo al Pic de Pedescals (2.416 m.), un pico herboso situado al noroeste de

Saturday 2 de September de 2017
Montanha aranesa (3): travesia sur-norte del Port y Tuc de Vielha

MONTAÑA ARANESA (3): TRAVESÃA SUR-NORTE DEL PORT Y TUC DE VIELHA. Ésta ha sido la siguiente actividad aranesa de este agosto, cuando el lunes 21 Otto y yo nos hemos hecho este recorrido, para mí nuevo (había hecho dos veces algo parecido pero pasando por el Mulleres, tela...). Arrancamos d

Thursday 31 de August de 2017
Montanha aranesa (2): Montcorbisson

MONTAÑA ARANESA (2): MONTCORBISSON. Pues después del Mauberme del sábado 12, una actividad muy completa, el miércoles 16 me subí con Ana y Otto al Montcorbisson (2.176 m.) por su ruta normal norte desde la Bassa d'Oles (1.600 m.), una actividad intensa pero breve, una matinal a este pico q

Tuesday 29 de August de 2017
Montanha aranesa (1): Tuc de Mauberme

MONTAÑA ARANESA (1): TUC DE MAUBERME. He estado dos semanas y pico de vacaciones en la Val d'Aran, y, pese a ir en plan tranquilo y familiar, no me he privado de algunas caminatas. La primera fue ésta, del sábado 12 de agosto, cuando nos encaramamos Otto y yo al Tuc de Mauberme (2.880 m.) po

Friday 14 de July de 2017
Una nadada de altura....

Pues resulta que hoy viernes 14 de julio es mi cumple, y anteayer 12 de julio decidí hacerme este "autoregalo".... Me fui con Otto a Ulldeter e hicimos más o menos lo habitual, aunque siempre con pequeñas diferencias: subida por Les Xemeneies al Coll de la Geganta, de ahí hacia el oeste hasta e

Wednesday 21 de June de 2017
Round About Nuria Again

Doncs sí, es tracta d'una activitat d'aquest dilluns 19 pel sector central de l'Olla de Núria, des del Coll de Noufonts al de Finestrelles i passant pels pics de Noufonts, Eina i Finestrelles, amb inici i final a Núria. I repeteixo aquest títol "monkià" amb un "again" afegit perquè vaig fer a

Monday 29 de May de 2017
Doncs un altre Puigmal...

Bé, com que s'acaba maig i encara no havia tastat Pirineu aquest mes, aquest passat dissabte 27 de maig marxo amb l'Otto a Fontalba i ens fem la clàssica de la cadena sud. M'agrada baixar pel fons de la Coma de Fontalba, però ho fem de nou per la cadena, amb molta gent. Com el fons de la coma es

« Anterior12345678 ... 2526Siguiente »