Estas en Montaña Albumes de Fotos

Monday 14 de April de 2014
LA REPUBLICA DEL PUIGMAL
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 904 visitas

Bé, m'agafo avui 14 d'abril per pujar al Puigmal per Fontalba, el meu clàssic en solitari, i per proclamar la República, alguna, la que sigui.....

Monday 17 de March de 2014
CORREDOR GIGOLO (Cambra d Ase)
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 699 visitas

Este pasado jueves 13 de marzo nos vamos Juan Carlos y yo hasta el Circo de Cambra d'Ase, en la Alta Cerdanya, y nos subimos el corredor Gigoló. Una ruta para mí muy potente, aunque con una nieve muy segura que cubre todo el recorrido, y que nos permite subir a pelo (salvo los últimos metros de

Wednesday 12 de February de 2014
Roca Colom per variant de la canal SO
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 852 visitas

Pues el domingo 9 de febrero quedamos Pep y yo en Setcases con Santi "Madtrancos" y Jorge "Zruspa" para conocernos en el monte, siguiendo la propuesta de Santi de hacer la canal SO del Roca Colom. Sobre el terreno, la enorme cornisa de salida nos hizo ir un poco más allá y ascender por una canal

Monday 30 de December de 2013
Balandrau
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 917 visitas

Acomiadem l'any amb una matinal d'ahir diumenge 29 de desembre al Balandrau, des de la pista de Tregurà, pujant pel Clot de Fontlletera i el Coll dels Tres Pics, i baixant directament a la pista pel llom oriental de la muntanya. Un matí fred però preciós. També us vull dir que avui 30 es compl

Sunday 8 de December de 2013
Travessa dels Gra de Fajol
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1076 visitas

Abans d'ahir, divendres 6 de desembre, i per tal del celebrar la Immaculada Constitució, "sin pecado concebida", Pep i jo marxem a Ulldeter per fer alguna cosa diferent, i ja és difícil en un lloc com aquest, al que hem vingut tant: enfilar-nos al Gra de Fajol Petit per l'anomenat "Pas de l'Isar

Thursday 5 de December de 2013
Una visita a la Montse
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 503 visitas

Doncs res, això, una petita volta per les rodalies de Monistrol de Montserrat del passat diumenge 1 de desembre, una visita dominada per les bellísimes i poderoses línies septentrionals d'aquesta senyora.

Friday 29 de November de 2013
Pala Pedregosa de Llessui, una vuelta por Aigues Tortes
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 818 visitas

Pues Juan Carlos y yo nos fuimos el miércoles 27 hasta la Vallfosca, para subir a dormir al refugio libre de la estación superior del teleférico del Estany Gento, y ayer jueves 28 hacer algo de por ahí casi al azar, por ejemplo la llamada Pala Pedregosa de Llessui (2.889 m.), al este del Estany

Friday 15 de November de 2013
P - - g - - - / p - - / - o - t - - b -
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 751 visitas

Ajajaja... Aquest és el joc d'avui... Ja sabeu on vaig a petar sovint quan disposo d'unes hores i no tinc socis operatius, com em va passar ahir dijous 14 de novembre... No per repetit deixa d'encantar-me...

Monday 11 de November de 2013
Montseny tardoral.... (que ja trigava...)
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 876 visitas

Imatges de l'últim mes, des de mitjans d'octubre... Està sent una tardor extranya al bosc... Les calorades i la sequera, sobre tot a l'octubre, han provocat un canvi molt tardà dels colors, i de fet moltes fulles s'arruguen i cauen abans de canviar... No és la tardor més maca, però també ho

Monday 14 de October de 2013
TRAVESIA POR CARANSA
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1199 visitas

Pues sí, Ulldeter aún puede sorprenderme como base para excursiones nuevas... Este sábado 12 arrancamos Pep y yo desde allí para ir a dormir al refugio de Ras de Carançà, pasando por la cima del Bacivers y bajando por la Coma de Bacivers. Todo este tramo último, nuevo para nosotros. Tras la

Tuesday 24 de September de 2013
CANIGO
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 928 visitas

Ascensió d'ahir dilluns 23 de setembre a "Lo Rei del Rosselló", per Merialles i la Xemeneia. Molt guapo i molt potent. I molt evocador, perquè feia molts anys que no hi tornava, i per aquesta via mai. S'ha de visitar als amics més sovint, oi?

Wednesday 4 de September de 2013
Una volta pel Bastiments
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 814 visitas

Ahir dimarts 3 de setembre la Mel i jo ens vam fer una petita rula pel circ d'Ulldeter. Una versió més reduïda de les habituals travesses que fem per la zona, potser estàvem mandrosos... Pujem al Bastiments des de l'estació de Vallter 2000, pel Coll de la Geganta i la cadena est (l'anomenada "

Saturday 17 de August de 2013
TRAVESIA LLAC DE BULLOSES - VALL D ORLU
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1008 visitas

Este jueves 15 Juan Carlos y yo nos hemos hecho esta travesía, arrancando desde el Llac de Les Bulloses, pasando por el refugio y valle de Camporells, luego yendo hasta la Portella d'Orlú, y finalmente bajando hasta el fondo del Valle d'Orlú, al pie de la famosa Dent d'Orlú. Un recorrido sin ci

Monday 12 de August de 2013
Puig Peric por su cadena sur
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 744 visitas

Ayer domingo 11 nos encaramamos la Carme, l'Enric, la Mel y yo por el lomo sur del Peric, arrancando desde Les Bulloses. Una ruta diferente y más poderosa a este pico precioso y aislado, y casi solitario incluso a mediados de agosto. Luego descendemos por la deliciosa cuenca lacustre al oeste del

Sunday 28 de July de 2013
Tristaina desde Ordino
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 712 visitas

Ayer sábado 27 nos subimos Mati y yo, acompañados por nuestras perras Mandi y Mel, hasta el Pic de Tristaina (2.878) desde la estación de Ordino. Por su vía normal sur, desde luego, pero que tiene un largo tramo final de pendiente sostenida, rematada por una breve y fácil canal rocosa... Un pi