Estas en » Montaña » Inicio
lunes 12 de febrero de 2018
Doncs clar, Montseny nevat, i des del sud....
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Li prenc el relleu a Laieta en les fotos d'aquest preciós Montseny hivernal. Ell ha estat el primer en penjar-les, però l'Otto i jo hem fet la ruta el dia anterior, el dissabte 10 de febrer... També és veritat que ell s'ho ha currat més, que va arrencar des del poble de Montseny, i nosaltres ho hem fet des de la Plana del Coll, a prop de Fontmartina, de manera que només hem fet 850 metres de desnivell positiu, i prop de 9 o 10 kilòmetres màxim, no ho he calculat amb exactitud. De propina, abans de baixar ens hem enfilat al Catiu d'Or, la frontissa de tota la cadena. I jo he tirat a partir de cert punt de raquetes, que a estones no m'han vingut pas malament.... Està fantàstic.... Hi ha també tres vídeos al meu FB que os enllaço aquí: https://www.facebook.com/gerardo.labat/posts/1997300080284412?pnref=story

domingo 21 de enero de 2018
Una volta pel Port del Comte
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Divendres 19 ens marxem Juan Carlos, Otto i jo a fer una petita circular per la serralada del Port del Comte, al Solsonès, enllaçant des del pàrking L'Estivella de l'estació d'esquí fins als seus dos cims principals, la Tossa Pelada (2.379 m.) i el Pedró dels Quatre Batlles (2.387 m.). Un matí esplèndid, neu des del principi i nou terreny per a mí, perquè mai havia fet muntanya aquí (havia vingut a esquiar alguna vegada, feia molts anys, a primers dels 90'....). Perdoneu la falta d'accents en els comentaris de les fotos, però és que si els poso no es queda res gravat...

domingo 14 de enero de 2018
Recapte 2017
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Aquí va el meu recapte d'imatges del 2017. Disset imatges de les disset activitats d'alta muntanya d'aquest 2017 acabat de finiquitar. Bé, no són grans coses, però suposo que són "les meves coses"... Vull agrair als meus acompanyants la seva proximitat per compartir allò que tant ens agrada... Teniu les galeries completes de fotos a aquest blog.

domingo 31 de diciembre de 2017
Noufonts desde Nuria
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Para despedir el año un poco bien, y como aún no había ido al Pirineo en todo diciembre, ayer 30 me subo a Nuria en el cremallera y, desde allí, me encaramo hasta la cima del Noufonts (2.864 m.) por el valluco homónimo, la Coma de Noufonts. Salvo algunas acumulaciones en zonas bajas, que me obligan a emplearme a fondo con las raquetas, la nieve en zonas elevadas no es muy abundante a causa de las ventoleras. Como he visto que la ruta es segura a efectos de aludes, decido bajar por el mismo sitio, en lugar de hacer la clásica travesía del pico, que baja por el valluco de Eina, pegado al oeste: preveo más nieve en el largo descenso orientado a sureste-este, y yendo solo no se trata de jugársela. Pues bien, un colofón más que digno a este 2017.

viernes 29 de diciembre de 2017
El desembre congelat
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Bé, us comparteixo algunes imatges d'aquest desembre al Montseny. Unes poques primeres són del dia 5, uns dies després de la nevada del dia 1: no són especialment gebrants, de fet hi quedava molt poca neu i ni rastre de gebrada. Però el gruix, a partir de la foto 8, sí que són gebrades de debó, del matí d'aquest dimecres 27, els efectes efímers i bellíssims de la minsa però gèlida nevada de la nit anterior.