Estas en » Montaña » Archivo de entradas
Archivo de entradas

2018 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2017 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2016 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2015 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2014 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2013 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2012 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2011 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2010 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2009 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2008 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2007 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2006 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

lunes 12 de febrero de 2018
Doncs clar, Montseny nevat, i des del sud....

Li prenc el relleu a Laieta en les fotos d'aquest preciós Montseny hivernal. Ell ha estat el primer en penjar-les, però l'Otto i jo hem fet la ruta el dia anterior, el dissabte 10 de febrer... També és veritat que ell s'ho ha currat més, que va arrencar des del poble de Montseny, i nosaltres ho hem

domingo 21 de enero de 2018
Una volta pel Port del Comte

Divendres 19 ens marxem Juan Carlos, Otto i jo a fer una petita circular per la serralada del Port del Comte, al Solsonès, enllaçant des del pàrking L'Estivella de l'estació d'esquí fins als seus dos cims principals, la Tossa Pelada (2.379 m.) i el Pedró dels Quatre Batlles (2.387 m.). Un matí espl

domingo 14 de enero de 2018
Recapte 2017

Aquí va el meu recapte d'imatges del 2017. Disset imatges de les disset activitats d'alta muntanya d'aquest 2017 acabat de finiquitar. Bé, no són grans coses, però suposo que són "les meves coses"... Vull agrair als meus acompanyants la seva proximitat per compartir allò que tant ens agrada... Teni

domingo 31 de diciembre de 2017
Noufonts desde Nuria

Para despedir el año un poco bien, y como aún no había ido al Pirineo en todo diciembre, ayer 30 me subo a Nuria en el cremallera y, desde allí, me encaramo hasta la cima del Noufonts (2.864 m.) por el valluco homónimo, la Coma de Noufonts. Salvo algunas acumulaciones en zonas bajas, que me obligan

viernes 29 de diciembre de 2017
El desembre congelat

Bé, us comparteixo algunes imatges d'aquest desembre al Montseny. Unes poques primeres són del dia 5, uns dies després de la nevada del dia 1: no són especialment gebrants, de fet hi quedava molt poca neu i ni rastre de gebrada. Però el gruix, a partir de la foto 8, sí que són gebrades de debó, del

miércoles 27 de diciembre de 2017, 16:05:48
Retorno al valle de los caballos canofagos
Tipo de Entrada: CUADERNO | 850 visitas

“Érase una vez un valle precioso y solitario en el que habitaba una raza especial de caballos. Estos animales, aparte de vivir felices en su paraíso de bolsillo, solían cantar y bailar extrañas danzas de nombres impronunciables, quizás palabras apropiadas para su

miércoles 22 de noviembre de 2017
Gra de Fajol per la Coma del Orri

Aquest dilluns 20 de novembre ens enfilem Mati, Otto i jo per la Coma de l'Orri, tot recte fins al Coll de l'Orri i a la dreta cap al cim del Gra de Fajol Gran. Una ruta llarga, de més de 1.100 metres de desnivell, que feia 10 anys que no repetia, aleshores entre d'altres amb la meva gosseta Mel...

martes 31 de octubre de 2017
Puigpedros

Dissabte 28 ens marxem Almudena, Otto i jo a dormir al refugi de Malniu, a la Cerdanya, i diumenge 29 pujem al Puigpedrós (2.914 m.) per la seva ruta normal sudoest, la que fa una mena d'arc per plantar-se a l'altiplà somital i al cim, per baixar després més directes pel llom que mira directe a sud

sábado 21 de octubre de 2017, 16:09:43
Zona de confort
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1257 visitas

Se suele decir que la “zona de confort” de una persona es ese entorno vital conocido, previsible, en el que el individuo desarrolla sus actividades con pocos sobresaltos. Así lo sostienen, tengo entendido, libros especializados, “manuales de autoayuda” y

sábado 14 de octubre de 2017
La Dona pel darrera...

LA DONA PEL DARRERA... Doncs sí, tot i que sembli poc correcte i adequat, ahir divendres 13 l'Otto i jo vam empaitar i conquerir tota una senyora pel darrera, amb gran plaer per la nostra part, tot sigui dit... Des del pàrking de Vallter 2.000 ens enfilem a la Portella de Mentet, i baixem per la

lunes 2 de octubre de 2017
Comabona (Serra del Cadi) per la seva vessant oriental.

COMABONA PER LA SEVA VESSANT ORIENTAL. Divendres 29 marxem Mati, Juan Carlos i jo cap al Coll de Pendís (arribem a uns vint minuts en cotxe, per una pista bastant correcta que arrenca en Riu de Cerdanya), i des d'allà carenem molt i molt fins al cim del Comabona (2.550), per tornar després pel m

viernes 22 de septiembre de 2017
Doncs una altra vegada...

DONCS SÍ, UN COP MÉS... Ja, ho he tornat a fer... El pes de les inèrcies i de la mandra és molt poderós... I com que em queden hores lliures per gastar, feia un mes gairebé que no trepitjava Pirineu, i no tenia ni companyia (humana) ni plans establerts, hi he tornat, ahir dijous 21 de setembre a

lunes 4 de septiembre de 2017
Montanha aranesa (4): Pic de Pedescals.

MONTAÑA ARANESA (4): PIC DE PEDESCALS (2.416 m). Pues aquí va la cuarta galería aranesa de este verano, a propósito de la actividad que el jueves 24 de agosto hicimos Ana, Otto y yo desde el Pla de Beret (1.800), subiendo al Pic de Pedescals (2.416 m.), un pico herboso situado al noroeste del Pl

sábado 2 de septiembre de 2017
Montanha aranesa (3): travesia sur-norte del Port y Tuc de Vielha

MONTAÑA ARANESA (3): TRAVESÍA SUR-NORTE DEL PORT Y TUC DE VIELHA. Ésta ha sido la siguiente actividad aranesa de este agosto, cuando el lunes 21 Otto y yo nos hemos hecho este recorrido, para mí nuevo (había hecho dos veces algo parecido pero pasando por el Mulleres, tela...). Arrancamos de la

jueves 31 de agosto de 2017
Montanha aranesa (2): Montcorbisson

MONTAÑA ARANESA (2): MONTCORBISSON. Pues después del Mauberme del sábado 12, una actividad muy completa, el miércoles 16 me subí con Ana y Otto al Montcorbisson (2.176 m.) por su ruta normal norte desde la Bassa d'Oles (1.600 m.), una actividad intensa pero breve, una matinal a este pico que do

12345 ... 2223Siguiente »