Estas en Montaña Albumes de Fotos

Friday 21 de August de 2015
Costabona i Roca Colom
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 858 visitas

Doncs continuem amb petites sessions pirinenques... Aquesta d'ahir dijous 20 d'agost, amb la Mel i l'Otto. Pujem al Costabona (2.460) pel seu llom sud des de la Collada Fonda (1.900), i després, per omplir la jornada, ens allarguem fins al Roca Colom (2.510), per acabar tornant pel Coll de Pal fin

Monday 17 de August de 2015
Taga
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 830 visitas

Una sortida matinal i familiar d'ahir diumenge 16 pel Ripollès. Pujem al Taga (2.037 m.) des de la pista per sobre de Bruguera, però comencem molt abans del Coll de Jou, des d'una corva a dretes molt marcada (a 1.500 m.), per remontar fins al Taga pels seus prats empinats de la vessant nordoest;

Monday 13 de July de 2015
Font Blanca per la vall de Rialb
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 903 visitas

Divendres passat la Mati i jo ens anem a dormir a la cabana de Rialb, a la vall andorrana del mateix nom, després de caminar poc més de mitja hora des del cotxe; com que la nit és plàcida i càlida, acabem dormint al ras, com animalons... I al dia següent, dissabte 11 de juliol, remuntem tota

Saturday 20 de June de 2015
El Carlit desde Les Bulloses.
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1050 visitas

El miércoles 17 por la tarde nos vamos Mati y yo a dormir a la presa de Les Bulloses, y el jueves 18 nos hacemos el Carlit. Largo, pero siempre amable y tendido, un paraje delicioso con potencia final para acceder al techo del Pirineo Oriental. Como siempre, un gustazo.

Sunday 24 de May de 2015
Montsenyenques primaverals
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 677 visitas

Us deixo algunes fotos primaverals de l'entorn del Montseny. Les primeres (fins la 18) de 1er de maig pujant al Turó Gros des de les rodalies de Santa Fe, amb un verd fresc i intens. I les altres d'ahir mateix, 23 de maig, pujant al Matagalls des de Sant Marçal, amb un verd més estiuenc que acus

Thursday 14 de May de 2015
Treinta aniversario del Perdido
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1170 visitas

Este pasado fin de semana del 9 y 10 de mayo me voy con mi compañero Carlos para Ordesa, a ver si subimos al Monte Perdido. Yo se lo debo, porque fue mi primer tresmil hace treinta años y lo subí precisamente por aquí, y se trata además de subirlo cuando aún tenga nieve, porque así lo he sub

Monday 20 de April de 2015
Bacivers
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 806 visitas

Ascensión del sábado 18 hasta esta cima del entorno de Ulldeter, de hecho el espolón norte del Bastiments sobre la Alta Cerdanya. Carlos y yo no afinamos en el lugar de quedada, lo cual nos causa un retraso de casi dos horas. Teniendo en cuenta que empezamos a caminar casi a las 11:30 de la mañ

Monday 30 de March de 2015
Pedraforca per l Enforcadura
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 851 visitas

Aquest passat dissabte 28 de març, Almudena, Pep i servidor ens enfilem fins al cim del Pedraforca per la via normal de la Canal de Saldes i l'Enforcadura. Neu des de 1.900 més o menys, i a dalt fresca i arrapada a la roca de la vessant nord, un dels motius pels quals vam deixar còrrer la ruta d

Monday 16 de March de 2015
Alguna montsenyenca hivernal extra....
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 649 visitas

No sé, potser siguin les darreres de la present temporada, una mena de colofó de la galeria montsenyenca hivernal que he penjat aquest passat gener... Són imatges d'ahir diumenge 15 al matí, amb el bosc recent nevat de la tarda-nit anterior, en la ruta del Turó de Morou des de Santa Fe, amb l'

Wednesday 11 de March de 2015
Circ d Ulldeter
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 825 visitas

Este pasado domingo 8 de marzo nos vamos hasta el Circ d'Ulldeter para hacer la vuelta clásica desde la estación de Vallter: Portella de Mentet, Pic de la Dona, Coll de la Geganta, Bastiments y Coll de la Marrana. Me acompaña mi amigo y compañero de curro Carlos, que viene por primera vez a Ull

Monday 26 de January de 2015
Montsenyenques hivernals
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1061 visitas

Doncs una galeria del Matagalls de dissabte 24, des de Sant Marçal, amb tota la ruta nevada i un dia de sol enlluernador... M'acompanyen Mati i Pep, a més de la Nera, la Mel i l'Otto (fotos 1 a 36). I un postre amb imatges d'aquest mateix matí, 26, pujant al Turò de l'Home des de Passavets la M

Monday 12 de January de 2015
Un Puigmal para iniciarse...
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 942 visitas

Anteayer sábado 10 de enero nos marcamos un Puigmal "iniciático" para algunos de los participantes del grupo, y siempre hermoso para todos los demás. Se trataba de montar una ascensión invernal sencilla, puesto que Almudena no había hecho nunca alta montaña invernal, y Félix, nuestro socio m

Saturday 3 de January de 2015
Pic de l Estanyol.
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 991 visitas

Ayer 2 de enero, Juan Carlos y yo nos acercamos hasta la estación de Porta Pimorent y nos enfilamos hasta el Pic de l'Estanyol (2.580), situado sobre las pistas. Una actividad breve y sencilla, pero muy oxigenante, una forma de decirle al nuevo 2015 que esperamos mucho de él.

Wednesday 31 de December de 2014
Recapte 2014
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 708 visitas

Dotze mesos, dotze imatges recaptades d'aquest any que avui termina... Inspirat per Betriacum i la seva "Miscelània 2014"..... Un plaer compartir muntanya amb els meus acompanyants... I que el 2015 sigui magnífic...

Sunday 14 de December de 2014
Travessa dels Gra de Fajol, Ulldeter hivernal
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 1059 visitas

Este viernes 12 de diciembre nos lo cogemos Mati y yo para hacernos esta rutilla que descubrí hace más o menos un año con Pep (esta vez más bonito, con más nieve), una travesía preciosa y muy alpina de todo el micromacizo de los Gra de Fajol, en el circo de Ulldeter. Una maravilla.